FUTSALVENETO ANCHE SU

Google Search

Menù

Regolamento del sito
  FAQ (domande frequenti)
  Come Registrarsi
  Home Page
  Forum
  Info Personali
  Gioca la schedina
  Gestione squadra
  Stagione 2017-2018
  Stagioni Precedenti
  Regole Calcio a 5
  News
  Come postare le news
  Inviaci una News
  Links
  Contatti
  Segnala il sito
  Privacy
  L’ANGOLO DEL C.R.V.
  LA TRU-BRICA
  ANGOLO DI CECCHIGOL
  FACEBOOK
Disclaimer

La pubblicazione di contenuto di qualsiasi tipo, letterale o altro, da parte di utente in qualsivoglia area accessibile del sito non implica alcuna adesione dello Staff di Futsalveneto a tale contenuto, né la condivisione della responsabilità, che resta individuale ed esclusivamente a capo dell'utente.

ATTENZIONE:
L'IP dell'utente che posta nel forum viene registrato insieme al messaggio e puo' essere fornito su richiesta dell'autorita' giudiziaria al fine di individuare gli autori di messaggi offensivi, diffamatori o illegali in genere. In casi normali l'IP non viene reso pubblico.

futsalveneto :: Leggi argomento - stalen te fotograferen
 FAQFAQ   CercaCerca   GruppiGruppi   ProfiloProfilo   Messaggi privatiMessaggi privati   Log inLog in 

stalen te fotograferen

Nuovo argomento   Rispondi    Indice del forum -> Serie A1
Precedente :: Successivo  
Autore Messaggio
Banning
Super tifoso
Super tifoso

MessaggioInviato: Sab 19 Set 2020 @ 07:52    Oggetto: stalen te fotograferen Rispondi citando

Ook al was deze week de aflevering "laat de modellen deelnemen aan lokale tradities" van America's Next Top Model, ik vond het bijna niet erg, omdat Joanie zo hard www.dreamydress.de trapte. In het eerste deel van de aflevering leerden de modellen Thais dansen, waarna ze optraden voor een publiek vol Thaise mensen, het meest amusante deel was dat ze volledig in lachen uitbarstten toen Furonda blank ging en begon te grooven, in hiphopstijl. Joanie won de wedstrijd en nam Sarah mee uit eten met de redacteur van Vogue Thailand (een beetje een flauwe prijs vergeleken met een diamanten halsketting die Jade eerder won, maar wat dan ook) en Sarah was een ondankbaar klein teefje omdat Joanie Sarah koos omdat ze dat niet had gedaan. ik heb nog geen uitdagingen gewonnen (voor de goede orde, Joanie ook niet). In de tussentijd werd de arme Danielle, die eerder haar teen had gebroken en haar gapende tand had laten repareren, in het ziekenhuis opgenomen wegens uitdroging en voedselvergiftiging. Danielle, ooit de trooper, Br?llopsskor negeerde het advies van de dokter en ging naar de fotoshoot van de volgende dag, waarin de modellen op olifanten moesten poseren voor gemotoriseerde Venus-scheermessen (lange productplaatsingsfoto's). Joanie wiegde vooral de shoot (net als Danielle, die op wonderbaarlijke wijze niet door het hele ding liep), zo erg zelfs dat Sarah besloot te stelen zoals al haar poses - behalve dat die van Sarah lang niet zo goed waren bij Joanie. We hebben ook twee belangrijke feiten over olifanten geleerd, met dank aan Jade: ze zijn afstammelingen van dinosauri?rs en ze zijn "belachelijk" (um, Jade, dat woord betekent "absurd"). Na een belachelijke mini-uitdaging om te beoordelen waar de meisjes emotie moesten overbrengen met een pose door maskers op hun gezicht te dragen, kwam het neer op Furonda, die inconsistent is, en Jade, die gewoon ... Jade Party Dresses is. Dus terwijl Jade is ... Jade, ze kan poseren, en ze zorgt zeker voor goede televisie (vooral als ze ons alles over olifanten leert), dus kreeg Furonda de laars. Dit maakt me een beetje verdrietig, want ik heb Furonda altijd leuk gevonden. Het grappige is dat de juryleden haar slechte huid nooit noemden; Blijkbaar is Danielle's slechte toespraak oké om kritiek te leveren, maar is Furonda's huid verboden terrein? Interessant.

Volgende week begint de competitie tussen Joanie en Sarah. (Breng het maar, Joanie!) En aangezien er nog maar twee afleveringen over zijn (denk ik), ga ik beginnen met het plaatsen van weddenschappen. Ik denk dat Jade de volgende is, dan Sarah, en Danielle en Joanie zullen de laatste twee zijn. En aangezien Danielle klinkt als Heath Ledger in Brokeback Mountain als ze praat, durf ik te zeggen dat Joanie wint. Ik hoop tenminste dat ze dat doet.

Dus- ik begon te bladeren op Dressilyme.com en vond een aantal prachtige jurken in verschillende prijscategorie?n, maar vele waren rond de $ 200 en helemaal mooi. Ik was benieuwd of de jurk die ik zou krijgen eruit zou zien als de jurkfoto op de website (wat een van de grootste klachten was waarover ik bruiden hoorde uitspreken wanneer ze een jurk op een website bestelden en niet persoonlijk).

Ik gooide Dressilyme voor een recensie over een trouwjurk, plaatste mijn bestelling en wachtte maar liefst drie weken om mijn jurk te krijgen. Ja, drie weken. Geen zes maanden ... ik dwaal af.

Tijdschema en proces met Dressilyme
Je jurken kunnen binnen een maand worden afgeleverd, niet 6 maanden zoals bij veel retailers. Dus als er een probleem is (zoals afvallen of aankomen, of wie weet wat nog meer), heb je tijd om je jurk opnieuw te beoordelen.

De jurk was op maat gemaakt, waardoor ik $ 200-400 bespaarde, zelfs bij basisaanpassingen (zoals de lengte en de mouwen die te groot waren bij alle jurken die ik lokaal probeerde). Mijn jurk kwam binnen een paar weken aan, gepropt in een klein doosje, maar laat je niet voor de gek houden door de matte verpakking.

Vroeger ging het ALLEMAAL over de bruiloften van beroemdheden (om eerlijk te zijn, Troian Bellisario is nog steeds de maatstaf voor de boho-bruidsjurk van dromen). En natuurlijk zijn koninklijke bruiloften nog steeds een ding, vooral nu we allemaal wachten om erachter te komen wie de bruidsjurkontwerpster van Meghan Markle zal zijn.

Maar tegenwoordig, of je nu op zoek bent naar streetstyle of bruiloftsinspiratie, hebben modebloggers het overgenomen. Waarom? Nou, je zou kunnen zeggen dat hun stijl meer haalbaar is dan de meeste beroemdheden of royals, die jurken op maat voor hen hebben gemaakt, ergo er is geen kans dat je ze allemaal zou kunnen evenaren.

Designer blogger trouwjurken
Natuurlijk dragen veel bloggers wel degelijk designerjurken, maar het gaat erom hoe ze die dragen. De Deense droomblogger Pernille Teisbaek droeg bijvoorbeeld een Vera Wang-jurk met parelmoer, maar ze combineerde al het andere, van het minimale decor tot haar gedroogde bloemboeket. Ze vroeg zelfs al haar gasten om witte topjes te dragen, zodat het resultaat terug en elegant was.

Alternatieve blogger trouwjurken
Dan hebben we de bloggers die ons laten zien dat het oké is om niet voor een conventionele trouwjurk te gaan. Stylist Alexandra Stedman, van The Frugality, droeg een korte kanten jurk van Browns Brides, versierd met een bloemenslinger voor haar bruiloft in de achtertuin.
Profilo Invia messaggio privato
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo argomento   Rispondi    Indice del forum -> Serie A1 Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

Vai a: