FUTSALVENETO ANCHE SU

Google Search

Menù

Regolamento del sito
  FAQ (domande frequenti)
  Come Registrarsi
  Home Page
  Forum
  Info Personali
  Gioca la schedina
  Gestione squadra
  Stagione 2017-2018
  Stagioni Precedenti
  Regole Calcio a 5
  News
  Come postare le news
  Inviaci una News
  Links
  Contatti
  Segnala il sito
  Privacy
  L’ANGOLO DEL C.R.V.
  LA TRU-BRICA
  ANGOLO DI CECCHIGOL
  FACEBOOK
Disclaimer

La pubblicazione di contenuto di qualsiasi tipo, letterale o altro, da parte di utente in qualsivoglia area accessibile del sito non implica alcuna adesione dello Staff di Futsalveneto a tale contenuto, né la condivisione della responsabilità, che resta individuale ed esclusivamente a capo dell'utente.

ATTENZIONE:
L'IP dell'utente che posta nel forum viene registrato insieme al messaggio e puo' essere fornito su richiesta dell'autorita' giudiziaria al fine di individuare gli autori di messaggi offensivi, diffamatori o illegali in genere. In casi normali l'IP non viene reso pubblico.

futsalveneto :: Leggi argomento - apart racketgedeelte
 FAQFAQ   CercaCerca   GruppiGruppi   ProfiloProfilo   Messaggi privatiMessaggi privati   Log inLog in 

apart racketgedeelte

Nuovo argomento   Rispondi    Indice del forum -> Serie A1
Precedente :: Successivo  
Autore Messaggio
Banning
Super tifoso
Super tifoso

MessaggioInviato: Ven 22 Mag 2020 @ 03:30    Oggetto: apart racketgedeelte Rispondi citando

In januari verhuisden mijn man en ik van Los Angeles naar een stad zonder stoplicht. Maar dit is niet jouw typische city-hater, middelvinger voor het Amerikaanse bedrijfsverhaal. Als een vrouw die 'alles heeft gedaan', merk ik dat de overgang naar een leven dat ik altijd al wilde, een emotie Adidas Zx Flux Mens oproept die ik nooit had verwacht.

Schuld.

Dus, zoals ik al zei, we stopten niet met ons werk, verkochten al onze bezittingen niet en ontwikkelden geen pakkende hashtag voor ons leven. Nou, dat is niet helemaal waar. Ik stopte met mijn baan, maar het was alleen omdat Dom (man) een betere baan voor zichzelf accepteerde waardoor we fulltime naar onze hut in de bergen van San Gabriel konden verhuizen. Ik werkte op afstand en pendelde een paar maanden terug naar LA om projecten met mijn reclamebureau af te ronden, maar ben nu overgestapt naar een freelance creatief en mijn eigen baas. En voor mijn eerste bedrijf geef ik mezelf drie maanden vrij om mijn leven weer op orde te krijgen.

Gelukkig is er alleen een snelle scroll van de Insta nodig om me te laten weten hoe dat eruit zou moeten zien voor een goed opgeleide, gemotiveerde vrouw.Nike Air Zoom Pegasus 36 Herren En al zo lang draag ik bij aan die feed. Veeleisende carrière, gezonde relatie, toegewijde training, vrijwilliger, optredens Adidas Stan Smith Mens aan de zijkant, het herbouwen van een huis naast mijn man - ik was een zwangerschap verwijderd van het aanvinken van alle vakjes. Ik ben trots op dat leven en ik ben dankbaar voor waar het me heeft gebracht, maar als je de oprechte waarheid wilt weten over hoe ik me erover heb gevoeld, is het antwoord niet gelukkig. Het zijn een aantal woorden met 'over' ervoor.

Overbelast. Overgestimuleerd. Overweldigd.

Als zodanig stelde ik me altijd voor dat mijn hernieuwde vrijheid als een opluchting zou komen. Ik zou ruimte hebben om bij ons thuis te werken, goed te trainen voor mijn zomerraces, bij te praten met vrienden en familie, meer te schrijven, dingen te maken, foto's te selecteren van onze bruiloft die nu meer dan een jaar geleden was. Ik kwam eindelijk voor lucht. Hoewel dit allemaal waar is, is de overheersende emotie niet die Adidas Stan Smith Mujer van tevredenheid. Zie je, ik heb mezelf niet 'bekrachtigd' door van het netwerk te gaan en #livingauthentic te zijn begonnen. En ik balanceer geen carrière, plus familie, plus training voor 100 miler, plus verkoop van schoonheidsproducten aan mijn Facebook-vrienden, plus het beheren van een Etsy-winkel, en nog iets anders, want er moet altijd iets anders zijn. Me? Ik zit ergens tussenin, wat op de een of andere manier minder voelt dan. Niet goed genoeg. Omdat ik supervrouw was. En nu ik niet altijd alle dingen doe, weet ik niet wie ik ben.

En een smoothie met eiwitten. Ik rende buiten mijn werk zonder jas, wat op een dag als vandaag echt een gek idee was.
Terwijl ik buiten de smoothiekar stond te bibberen, zei de smoothieman: 'Ik zal je opwarmen!' Houd er rekening mee dat hij met zijn vrouw in de kar werkt. Ik begon te kraken en Nike Air Max 90 Herrenhij zei: "je weet dat ik een grapje maak, toch?" Dus begon ik nog harder te lachen. Als je niet het voorrecht (ha!) Hebt om mij in het echt te kennen, heb je mijn lach nog nooit gehoord. Er is mij verteld dat het 'besmettelijk' is, wat volgens mij betekent dat het echt onaangenaam, heel grappig is, of het klinkt alsof ik zeven ben. Hoe dan ook, het maakte de smoothieman geamuseerd en hij heeft me een upgrade gegeven. Ik had niet het hart om hem te vertellen dat ik dat allemaal niet wilde. Ik had ook niet het hart om niet alles te hebben ...
Profilo Invia messaggio privato
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo argomento   Rispondi    Indice del forum -> Serie A1 Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

Vai a: